ساعت های هوشمند Moto Watch70 و Moto Watch 200 موتورولا معرفی شدند

oprator1 ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
متورولا

موتورولا در نهایت ساخت ساعتهای هوشمند Moto Watch70 و Moto Watch 200 را با صفحه نمایش امولد معرفی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی فروشگاه بی نهایت، سرانجام پس از گذشت ماهها از لیست شدن ساعت های هوشمند موتورولا توسط فروشگاه های آنلاین بطور رسمی رونمایی شد. این پوشیدنی های هوشمند دارای ویژگی های بسیاری هستند که می تواند خدمات متفاوتی را به کاربران ارائه کنند. Moto Watch 200 به عنوان دستگاه پریمیوم معرفی شده است و Moto Watch 70 از نوع اقتصادی و با قیمت مناسب برای فروش عرضه خواهد شد.

ویژگی های ساعت هوشمند Moto Watch 200

این ساعت با طراحی زیبا و صفحه نمایش ۱.۷۸ اینچ از نوع امولد و بند ۴۵ میلی متری عرضه می‌شود. این ساعت دارای رتبه ATM5 است و کاربران می توانند براحتی از آن در حمام و یا در هنگام شما استفاده کنند. از ویژگی های دیگر این ساعت قابلیت های نظارت بر ضربان قلب، شتاب سنج و ارتفاع سنج است. همچنین مجهز به GPS داخلی است و بیش از ۲۸ برنامه ورزشی مختلف را نیز پیگیری می کند.

ساعت موتورولا واچ ۲۰۰ می تواند قابلیت همگام سازی با Google Fit و Strava را دارد و کاربران می توانند بااستفاده از آن بی دردسر به اهداف تناسب اندام خود برسند. در این گجت پوشیدنی میکروفون و بلندگو نیز وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد تا بطور مستقیم گفتگو کند. یک باتری ۳۵۵ میلی آمپر ساعتی نیز درون این ساعت قرار دارد که می تواند در صورت استفاده مداوم تا ۱۴ روز دوام بیاورد. روش اتصال این ساعت به گوشی از طریق بلوتوث است. قابلیت هشدار سقوط در این ساعت می تواند برای کاربران خصوصا سالمندان مفید باشد.

مشخصات ساعت هوشمند Moto Watch 70

ساعت موتورولا ۷۰ با قیمتی مقرون به صرفه و با گزینه های کاربردی متنوع عرصه شده است. صفحه نمایش منحنی آن از نوع امولد و ۱.۶۹ اینچ است. به لطف استاندارد IP67 در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. البته به اندازه ساعت موتورولا ۲۰۰ ضد آب نیست. یک سنسور ضربان قلب و دما در این ساعت قرار دارد که کاربر می تواند با کمک آنها بر سلامت خود نظارت داشته باشد.

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.