گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04s دو سیم کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

oprator1 ۱۴۰۲/۰۳/۰۸

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04s دو سیم کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

بیشتر افراد در هنگام گوشی خریدن به دنبال این هستند که گوشی آن ها دارای دوربین باکیفیت باشد. یکی از گوشی های ارزان قیمت ولی باکیفیت گلکسی A04s است . این گوشی مجهز به سه دوربین در بخش پشتی و یک دوربین در قسمت جلو می باشد. این دوربین ها شامل: دوربین واید ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین دو مگا پیکسلی دیگر که به عنوان دوربین تشخیص است این دوربین در بخش پشتی گوشی قرار گرفته است. دوربین سلفی که برای این گوشی در نظر گرفته شده با قدرت 5 مگا پیکسل می باشد. طراحی این دوربین در قسمت جلو و به صورت قطره ای است. این دوربین شباهت زیادی به دوربین گوشی آنر X6 هواوی دارد.

ویژگی های دوربین گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04s

عملکرد دوربین این گوشی در روز بسیار مطلوب می باشد. می توانید عکس هایی را با جزئیات و رنگ های واقعی را ارائه کنید. هر چند که بازه دینامیکی و شارپنس می تواند بهتر باشد. اما در مجموع می توانیم بگوییم که این دوربین برای عکاسی در روز مناسب است. اما دقت داشته باشید نمی توانید روی این دوربین چندان برای عکاسی در شب حساب باز کنید. هر چند که دوربین این گوشی دارای رنگ بندی و شارپنس نسبتا خوبی است اما عملکرد قابل قبولی در ثبت جزئیات اطراف منابع نوری ندارد. تصاویر ثبت شده در شب توسط این دوربین دارای نویز زیادی هستند.

درباره دوربین سلفی باید بگوییم که عملکرد مناسبی را ارائه می دهد. یکی از اشکالات آن این است که از عهده تماس تصویری به خوبی یر نمی آید. درباره طراحی این گوشی باید بگوییم بسیار زیبا و کاربر پسند است و شباهت های زیادی به مدل های پیشین سامسونگ مانند A32 و S22 دارد.

مشخصات فنی این گوشی به شرح زیر است:

نمایشگر A04s دارای ابعاد ۶.۵ اینچ

رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل

استفاده از پنل PLS با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز

روشنایی ۴۰۰ نیت

این گوشی از پردازنده اگزینوس ۸۵۰ سامسونگ برخوردار است و همین امر باعث شده است که برای برخی از بازی ها عملکرد قابل قبولی را ارائه کند.

باتری گوشی هم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده از این باتری باعث شده که بتوانید به شکل متوسط یک یا دو روز از گوشی استفاده کنید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C دو سیم‌ کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

همیشه وقتی از گوشی های اقتصادی صحبت می کنیم حتما از گوشی های شیائومی نام می بریم. یکی از گوشی های ارزان با دورین های نسبتا مناسب ردمی ۱۰C می باشد. اولین گزسنه ای که در ارتباط با این گوشی وجود دارد طراحی فوق العاده آن است. این گوشی دارای یک ماژول دوربین مجهز به دو لنز است. مهمترین ویژگی های این دوربین دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق می‌شود.

یکی از ویژگی های این دوربین به اعتقاد کارشناسان کیفیت بسیار بالای آن در هنگام عکاسی در روز است. البته این دوربین عملکرد مناسبی در شب دارد. عکس هایی که به وسیله این دوربین گرفته می شود حتی در محیط هایی که نور مناسب هم نباشند عکس دارای جزئیات کافی می باشد.

شما می توانید در هنگام فیلمبرداری از کیفیت ۱۰۸۰p با سرعت 30 فریم در ثانیه برخوردار باشید. این دوربین مجهز به لرزشگیر نیست. دوربین سلفی این گوشی برای ثبت سلفی بسیار مناسب است و در هنگام تماس تصویری عملکرد مناسبی دارد. اما انتظار نتیجه خیره کننده از آن نداشته باشید.

مشخصات فنی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C

نمایشگر بزرگ ۶.۷۱ اینچی

پردازنده‌ی کوالکام

رزولوشن نمایشگر ۷۲۰×۱۶۵۰ پیکسل و دارای پنل IPS

پردازنده‌ی میان‌رده‌ی اسنپدراگون ۶۸۰

ظرفیت باتری هم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

اتمام/

3 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.