گوشی های پوکو F5 و F5 پرو معرفی شدند

oprator1 ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
poco

گوشی‌های شیائومی سری پوکو F5 سرانجام برای بازارهای جهانی معرفی شدند. این سری شامل دو مدل پوکو F5 و F5 پرو می‌شود و مشخصات آن‌ها به صورت زیر است.

پوکو F5 پرو

پوکو F5 پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس و سه ترکیب حافظه داخلی است. این گوشی در اصل نسخه ری‌برند شده ردمی K60 است، اما از یک باتری کوچکتر و سرویس‌های گوگل بهره می‌برد. این گوشی دارای یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح WQHD+، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراکم پیکسلی ۵۲۶ppi و نرخ تاچ سمپلینگ ۴۸۰ هرتز است. همچنین یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر آن و یک محافظ گوریلا گلس ۵ روی آن وجود دارد.

پوکو F5 "گوشی های پوکو F5 و F5 پرو معرفی شدند"

در پنل پشتی پوکو F5 پرو یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور Omnivision OV64B و لنز ۶P ( گشودگی دیافراگم f/1.8)،‌ یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسی وجود دارند. سیستم دوربین این گوشی از قابلیت لرزشگیر OIS+EIS پشتیبانی می‌کند که روی اکثر گوشی‌های پوکو قابل دسترس نیست. این ویژگی باعث خواهد شد تا پوکو F5 پرو یک گزینه جذاب برای علاقمندان دوربین باشد. دوربین سلفی این گوشی یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p است.

پوکو F5 "گوشی های پوکو F5 و F5 پرو معرفی شدند"

پوکو از یک سیستم خنک کننده LiquidCool VC با مساحت بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌متر مربع در داخل پوکو F5 پرو استفاده کرده است. این سیستم ترکیبی از محفظه بخار فولاد ضدزنگ و لایه‌های گرافیتی برای بهبود پروسه خنک‌سازی آن تا ۱۵ درصد در مقایسه با مدل‌های قبلی پوکو F است.

 

باتری پوکو F5 پرو ظرفیتی برابر ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعت دارد که کمتر از ظرفیت ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی ردمی K60 است. با این حال، سرعت شارژ سیمی ۶۷ وات و شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی آن را حفظ کرده است و در بخش نرم‌افزار سیستم عامل اندروید ۱۳ را با رابط کاربری MIUI 14 اجرا می‌کند.

پوکو F5 "گوشی های پوکو F5 و F5 پرو معرفی شدند"

پوکو F5 پرو در در دو رنگ مشکی و سفید و سه ترکیب حافظه ۸/۲۵۶، ۱۲/۲۵۶ و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی قابل دسترس خواهد بود و قیمت آن‌ها هنوز اعلام نشده است.

پوکو F5

این گوشی از تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۷ نسل ۲ پلاس با حداکثر فرکانس ۲.۹ گیگاهرتز در کنار ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و نمایشگر آن یک پنل ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتر و وضوح ۱۰۸۰p است.

پوکو F5 "گوشی های پوکو F5 و F5 پرو معرفی شدند"

دوربین‌های پشت آن شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شوند و قابلیت لرزشگیر OIS و EIS در این گوشی نیز ارائه شده است. البته نوع سنسور دوربین اصلی این گوشی تائید نشده و ممکن است نسبت به مدل پرو تنزل داشته باشد. دوربین سلفی آن نیز دارای رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.45 است.

پوکو F5 "گوشی های پوکو F5 و F5 پرو معرفی شدند"

پوکو F5 داری ضخامت ۷.۹ میلیمتر و وزن ۱۸۱ گرم است و انرژی آن را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۶۷ وات تامین می‌کند. سایر قابلیت‌های آن شامل سیستم‌عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI 14، اتصال NFC، سنسور مادون قرمز و بلوتوث ۵.۳ می‌شوند.

اگر این مشخصات برایتان آشنا هستند دلیل آن این است که پوکو F5 در واقع نسخه ری‌برند شده گوشی ردمی نوت ۱۲ توربو است که اخیرا در چین معرفی شد. این گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی و یک رنگ سفید خاص که دارای طراحی گرادیانی برای القای حس یخی است قابل دسترس خواهد بود.

منبع: GSMArena

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.