آیفون ۱۵ پرو مکس اپل

oprator1 ۱۴۰۲/۰۳/۰۹

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل

احتمالا در سال 2023 با اصلاحاتی در طراحی گوشی های اپل روبرو خواهیم شد. بر اساس مشاهدات پیش بینی می شود که گوشی های جدید آیفون در سال جدید با گوشه های مدور ارائه شوند. زبان جدید طراحی گوشی های آیفون شباهت زیادی آیفون 5c و نسل جدید مک بوک دارد. درباره طراحی جدید باید بگوییم که لبه ی دستگاه به طرف پنل پشتی خمیدگی پیدا کرده است.

کمپانی اپل بر اساس عادت دیرینه خود از پردازنده های قدرتمند دنیای موبایل استفاده می کند. همانطور که مشاهده کردید در سال 2022 این کمپانی برای گوشی های  آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس از پردازنده های A16 Bionic استفاده کرده است. بنابراین پیش بینی می شود که در طراحی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به پردازنده‌ی A17 Bionic مجهز خواهند شد.

به احتمال بسیار زیاد این پردازنده به عنوان نخستین پردازنده موبایلی با قابلیت سه نانومتری در دنیا خواهد بود. این احتمال بسیار زیاد است که آیفون برای پرومکس 15 از فریم تیتانیومی استفاده کند. این گوشی دارای دکمه های غیر متحرک می باشد و از رم پرسرعت ، پرظرفیت تری برخوردار خواهد بود. آیفون برای نخستین بار از پورت یو اس بی در گوشس های خود استفاده کرده است. البته از سال گذشته تاکنون واردات گوشی های آیفون با محدودیت های مواجه شده استو در صورت ورود هم مطمئنا از قیمت سرسام آوردی برخوردار هستند.

هواوی P60 پرو

در سال های گذشته هواوی به عنوان یکی از برندهای مناسب بازار شناخته می شد. این برند در یک برهه ی زمانی از آیفون و سامسونگ پیشی گرفت و به صدر جدول رتبه بندی رسید. اما با تحریم های آمریکا اینکمپانی تقریبا به حالت فلج در آمد. پیش از رویارویی با محدودیت های تحریم ريال هواوی چند گوشی رده بالا که به پردازنده های پیشرفته مجهز بودند را به بازار عرشه کرد.

در فروردین 1402 شاهد رونمایی این کمپانی از سه گوشی در سری 60 بودیم. این گوشی ها شامل Huawei P60 و Huawei P60 Pro و Huawei P60 Art می باشند.

یکی از مهمترین ویژگی های گوشی های مدل پی ۶۰ آرت طراحی بسیار زیبا و فوق العاده آن ها در پنل پشتی می باشد. هر سه مدل گوشی جدید هواوی دارای مانیتورهای ۶٫۶۷ اینچی می باشند که مجهز به LTPO OLED با رزولوشن ۲٬۷۰۰ در ۱٬۲۲۰ پیکسل است. این گوشی ها مجهز به نرخ نوسازی 120 هزار هرتز می باشند.

محافظت از این گوشی با استفاده از پنل های شیشه ای از جنس Kunlun انجام می شود و مجهز به حسگر اثر انگشت می باشد. این گوشی ها به دلیل عدم دسترسی به خدمات گوگل از استقبال مناسبی برخوردار نشده است. هوتوی به عنوان تولید کننده گوشی های تاشو مناسبی شناخته میشود که با توجه به تحریم ها عدم استقبال از آن در بازارهای جهانی غیر منطقی نمی باشد.

وان پلاس ۱۱

وان پلاس در سال های اخیر به بازار پرچمدارها توجه زیادی نشان داده است. اما همچنان موفقیت چشم گیری به دست نیاورده است. مهمترین ویژگی وان پلاس ساخت گوشی هایی در حد پرچمدار با قیمت پایین بود.

وان پلاس 11 آخرین تولید این کمپانی است که در سال 2023 به بازار معرفی شده است. این گوشی دارای یک پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 به همراه یک رم ۱۶ گیگابایتی پرسرعت LPDDR5X می باشد. برخورداری از مانیتور ۱۲۰ هرتز LTPO 3.0 AMOLED باعث شده است که دست کمی از گوشی های رچمدار موجود در بازار نداشته بلشد. البته این گوشی از قیمت پایینی نسبت به دیگر پرچمدارها برخوردار است.

از دیگر ویژگی ها و مشخصات مهم وان پلاس 11 برخورداری از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۵۰ وات و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی می باشد.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.