بهترین گوشی های سامسونگ 2023

oprator1 ۱۴۰۲/۰۳/۰۹

بهترین گوشی های سامسونگ 2023

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که برای خرید گوشی مشکل هزینه کردن ندارید. پس بهتر است در انتخاب گوشی نهایت دقت را داشته باشید. برند سامسونگ را معمولا با کهکشانی های جذابش می شناسیم. نکته مهمی که در مورد این اسمارت فون های فوق العاده ی برند کره ای وجود دارد این است که همه این گوشی ها در مقایسه با قیمتی که دارند از امکانات فوق العاده ای برخوردار هستند.

گلکسی اس 22 اولترا

خرید گوشی های سری s2 همیشه برای کاربران دنیای مجازی جذابیت زیادی داشته است. گلکسی اس 22 اولترا به عنوان یکی از اسمارت فون های بی نظیر بازار است که کمتر گوشی در این رده قدرت رقابت با ان را دارد. انتخاب این گوشی فوق العاده به عنولن یکی از انتخاب های هوشمندانه برای افراد که به دنبال گوشی های حرفه ای هستند محسوب می شود.

این گوشی فوق العاده علاوه بر جذابیت های ظاهری که دارد از یک قلم S-Pen، فوق العاده پشتیبانی می کند. با توجه به اینکه این گوشی جذاب شباهت زیادی به گوشی های سری نوت دارد اما این ذهنیت که این گوشی فقط یک ورژن به روزرسانی شده نوت است کاملا اشتباه است.

در این مدل گوشی از تراشه  اسنپدراگون 8 نسل یک استفاده شده است که باعص شده سیستم تصویربرداری به میزان زیادی افزایش پیدا کند. نمونه ای از گوشی گلکسی اس 22 اولترا که در اروپا عرضه می شود مجهز به تراشه اگزینوس 2200 می باشد.

مشخصلت فنی گلکسی اس 22 اولترا

  • نمایشگر: 6.8 اینچ، 3088×1440 پیکسل
  • دوربین: 108 مگاپیکسل واید، تله‌فوتو 10 مگاپیکسل، پریسکوپ تله‌فوتو 10 مگاپیکسل، فوق‌عریض 12 مگاپیکسل / دوربین سلفی: 40 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: اسنپدراگون 8 نسل 1، اگزینوس 2200 / رم 8 و 12 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت
  • ابعاد: 8.9×77.9× 163.3 میلی‌متر

گلکسی S22

اگر قصد دارید یکی از بهترین های سامسونگ را با کمی صرفه جویی خریداری کنید می توانیم گوشی گلکسی S22 را انتخاب کنید. درست است که این گوشی بهترین محصول سامسونگ در سال 2023 نیست اما مطمئنا در فهرست بهترین گوشی های امسال قرار می گیرد. مطمئنا هیچ فردی از اینکه گوشی اس 22 اولترا را بخرد پشیمان نخواهد شد اما خرید گلکسی S22 این امکان را به شما می دهد تا بخش زیادی از آن امکانات را با قیمت کمتری در اختیار داشته باشید.

این گوشی از لحاظ روشنایی صفحه از عملکرد فوق العاده ای برخوردار است. سیستم تصویربرداری آن در مقایسه با نسل قبلی ارتقا یافته است. این گوشی گلکسی قابلیت پشتیبانی از شارژر 25 واتی را دارد. طول عمر باتری آن نسبتا خوب است تقریبا شما نمی توانید هیچ مشکل اساسی در این اسمارت فون سامسونگ پیدا کنید. رنج تقریبی قیمت این گوشی 799 دلار است که نمی توانید در این رنج قیمت گوشی با این کیفیت پیدا کنید.

مطمئن باشید از خرید این مدل گوشی پشیمان نخواهید شد. گوشی های سامسونگ در رده های مختلف از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند. با توجه به قیمت مناسب آن ها امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهند.

مشخصات فنی گلکسی S22

  • نمایشگر: 6.1 اینچ، 2340×1080 پیکسل
  • دوربین: 50 مگاپیکسل واید، تله‌فوتو 10 مگاپیکسل، فوق‌عریض 12 مگاپیکسل / دوربین سلفی: 10 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: اسنپدراگون 8 نسل 1، اگزینوس 2200 / رم 8 گیگابایت
  • باتری: 3700 میلی‌آمپر ساعت
  • ابعاد: 146×70.6×7.6 میلی‌متر

بی شک در میان گوشی های پرچمدار سامسونگ گزینه های مختلفی برای افرادی که به دنبال گوشی های حرفه ای و باکیفیت هستند وجود دارد. یکی از این گوشی های پرطرفدار مدل گلکسی A53 است که در یک فرصت دیگر به بررسی ویژگی های آن خواهیم پرداخت. این گوشی ها هر کدام از قابلیت های بی نظیری برخوردار هستند.

 

 

4 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.